تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 17:34
300 بازدید
کد خبر : 208857

برندگان و بازندگان ۲۰۲۳: شیائومی

برندگان و بازندگان ۲۰۲۳: شیائومی

به گزارش کلبه نیوز و به نقل از گسمارنا به طور کلی، شیائومی سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، حداقل در مورد خط تولید خود. فروش چندان عالی نبود، اما با توجه به وضعیت اقتصادی جهانی و در دسترس بودن محدود مدل‌های خاص، این قابل درک است. ما توانستیم بخش خوبی از گوشی های هوشمند

2023 Winners and losers: Xiaomi

به گزارش کلبه نیوز و به نقل از گسمارنا به طور کلی، شیائومی سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، حداقل در مورد خط تولید خود. فروش چندان عالی نبود، اما با توجه به وضعیت اقتصادی جهانی و در دسترس بودن محدود مدل‌های خاص، این قابل درک است.

ما توانستیم بخش خوبی از گوشی های هوشمند شیائومی را بررسی کنیم و از بسیاری از آنها برداشت های مثبتی داشتیم. بنابراین در اینجا برندگان و بازندگان از مجموعه ۲۰۲۳ شیائومی هستند.

برندگان: سری Xiaomi 13، اما بالاتر از همه ۱۳ Ultra
سری ۱۳ شیائومی امسال یک موفقیت بزرگ بود. شیائومی ۱۳ کوچک یک پرچمدار جمع و جور قدرتمند است که به طور حتم ارزش توصیه را دارد ، در حالی که این ۱۳ طرفدار تعادل کاملی بین عملکرد ممتاز و بدون عجیب و غریب غیر ضروری ایجاد می کند.

برندگان و بازندگان ۲۰۲۳: شیائومی
این یک به روزرسانی قابل توجهی نسبت به سلف خود ارائه می دهد و قطعاً وسیله ای مطلوب تر در مقایسه با برخی از رقبای مستقیم آن مانند Samsung Galaxy S23+است. این فقط یک دستگاه همه کاره عالی است و با یک سنسور اصلی ۱ اینچی برای راه اندازی ارائه می شود.

آخرین و نه کم اهمیت ترین، شیائومی ۱۳ اولترا امسال جهانی شد، هرچند در تعداد بسیار محدود. این گوشی با افزودن یک دوربین تله فوتو ۳.۲ برابری و همچنین بهبود دوربین ۵ برابری نسبت به مدل قبلی خود، ارتقای بزرگی را ارائه کرد. شارژ سریعتر است و باتری نیز بزرگتر است.

برندگان و بازندگان ۲۰۲۳: شیائومی
در مجموع، خانواده Xiaomi 13 امسال رقابتی است و همچنان در صدر روندهای صنعت قرار دارد. اینجا شکایتی نیست

بازنده: شیائومی میکس فولد ۳
مطمئنا، شیائومی میکس فولد ۳ نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء یافته است، به خصوص در بخش دوربین. در واقع Mix Fold 3 یکی از تاشوها با بهترین تجهیزات دوربین موجود در بازار است.

برندگان و بازندگان ۲۰۲۳: شیائومی
با این حال، این دستگاه همچنان یک محصول انحصاری چین است و نمی تواند برخی از اشتباهات نسل قبلی خود را اصلاح کند. به عنوان مثال، وضعیت فعلی MIUI از نمایشگر بزرگ Mix Fold 3 استفاده نمی کند و یک تجربه چند وظیفه ای بهینه را ارائه نمی دهد. علاوه بر این، تاشو هنوز برخی از مشکلات کنترل حرارتی دارد و تمایل به گرم شدن بیش از حد دارد. و هنگامی که کمبود ضبط ویدیوی ۴K را با استفاده از دوربین تله ، برخی از مشکلات تثبیت کننده و عدم وجود AF برای دوربین Ultrawide اضافه می کنید ، لیست منفی برای یک تلفن هوشمند گران قیمت مانند Mix Fold 3 کمی طولانی می شود.

برنده: ساعت شیائومی ۲ پرو
ساعت هوشمند برتر شیائومی امسال سرانجام باعث می شود که به سیستم عامل بپوشد و امکانات جدیدی را برای کاربران و همچنین ادغام عمیق تر در اکوسیستم Google باز کند. اکنون می توانیم با اطمینان بگوییم که این دیگر فقط یک گروه تناسب اندام با شکوه نیست، بلکه یک ساعت هوشمند تمام عیار با برنامه ها و همه چیز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.