تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:29
221 بازدید
کد خبر : 208846

گزارش سه ماهه چهارم اپل فروش قوی آیفون، درآمد بالای خدمات تمام دوران را نشان می دهد

گزارش سه ماهه چهارم اپل فروش قوی آیفون، درآمد بالای خدمات تمام دوران را نشان می دهد

به گزارش کلبه نیوز و به نقل از گسمارنا اپل نتایج مالی سه ماهه خود را برای دوره منتهی به ۳۰ سپتامبر با مجموع درآمد ۸۹.۵ میلیارد دلار و ۲۲.۹ میلیارد دلار سود به اشتراک گذاشت. اعداد درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱ درصد کاهش یافته است در حالی که رقم درآمد خالص

Apple quarterly results show strong iPhone demand and all-time high services revenue

به گزارش کلبه نیوز و به نقل از گسمارنا اپل نتایج مالی سه ماهه خود را برای دوره منتهی به ۳۰ سپتامبر با مجموع درآمد ۸۹.۵ میلیارد دلار و ۲۲.۹ میلیارد دلار سود به اشتراک گذاشت. اعداد درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱ درصد کاهش یافته است در حالی که رقم درآمد خالص ۱۰ درصد به صورت سالانه افزایش یافته است.

آخرین نسل آیفون‌ها ۴۳.۸ میلیارد دلار در فروش خالص یا نزدیک به ۴۹ درصد از کل درآمد سه‌ماهه کوپرتینویی را به خود اختصاص دادند، در حالی که بخش خدماتی که شامل Apple Music، TV+ و iCloud می‌شود به بالاترین رکورد تاریخ ۲۲.۳ میلیارد دلار رسید. نگاهی به بقیه اکوسیستم محصولات اپل نشان می‌دهد که فروش خالص مک‌ها، آی‌پدها و پوشیدنی‌ها کاهش یافته است و رایانه‌های مک با کاهش ۵۱ درصدی فروش مواجه شده‌اند.

نتایج سه ماهه اپل نشان دهنده تقاضای قوی آیفون و درآمد بالای خدمات تمام دوران است
قاره آمریکا با ۴۰.۱ میلیارد دلار فروش خالص، قوی ترین بازار اپل باقی ماند و پس از آن اروپا (۲۲.۵ میلیارد دلار) و چین (۱۵.۱ میلیارد دلار) قرار دارند. با نگاهی به آینده، اپل نسبت به مشکلات احتمالی زنجیره تامین محتاط است که ممکن است تحویل پرچمداران آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس را به تاخیر بیندازد، اگرچه تیم کوک مطمئن است که اپل “به تعادل عرضه و تقاضا خواهد رسید”.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.